söndag 24 oktober 2010

Valpträff

I går var jag på valpträffen.
Det var mycket vovvar o långt att åka, men jag sov nästan hela vägen både dit o hem.
På vägen dit kräktes jag upp Hela frukosten, men hemfärden gick mycket bättre, då nannade jag så gott hela tiden.

Man blev ju lite trött efter att ha gått en lång promenad i skogen o träffat så många vovvar.
Brorsan Rocky var där oxå o vi hjälptes åt att försöka gräva upp en stubbe i skogen, smutsiga blev vi, men kul hade vi :o)
Vi fick pröva på lite inkallning o apportering där oxå, o jag klarade mig bra. Bättre än vad husse o matte gjorde på tipspromenaden :o)

Det var vovvar från flera valpkullar, så det var både syskon o halvsyskon o jag vet inte allt


men här är i alla fall jag o mina två bröder, o två av systrarna

o här är mammsen o pappsen 
Stiliga vovvar, så det är inte undra på att jag blev en stilig pojke :o)

men hur har dom satt på mammsen kopplet??
sådär brukar inte jag ha det.. :o)
men Dutti är hon ju, som sitter kvar där så snällt.
undra om jag har fått "duttiheten" från henne :o)

****************
Idag har vi inte  varit så värst aktiva här.
Vi har bara varit ute o grejat lite inför vintern, det börjar bli kallt nu, o fruset i marken.. 
Lite svårt att gräva liksom :o) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar