onsdag 20 oktober 2010

Jojjomän..

Jag FICK Diplom på vetahutkursen :o)
o brorsan fick diplom, ja alla vovvarna fick faktiskt det.
Vi hade varit såå duttia..
Igår var det sista gången, men vi ska träffas en gång till i alla fall, o pröva lite sök.. 



Det blir en helg här framöver, om det inte blir snö o taskigt väder.. 
Den där snön, den fick jag se igår för första gången.
När vi kom hem från kursen så gick jag in o fick min kvällsmat, o sen skulle jag ut o kissa natt.
Jag sprang ner för trappan här ute o ut på gården, o då tänds en lampa här o precis när den tändes fick jag se en massa saker som flög i luften..
Jag tvärnitade, kurade ihop mig lite o backade några steg o tittade misstänksamt upp i luften..
Tror ni att matte hade roligt åt mej?? mmm :o)
Men man måste väl passa upp när det kommer saker ovanifrån.?
Jag funderade en liten stund men sen såg jag ju att det inte var nåt farligt.
*****************

I morse när jag o matte skulle gå ut på kisserunda så kom mormor hit med en Hemmets Journal, o sa till matte.. Titta om du hittar nånting i den..
Matte såg ut som ett frågetecken men bläddrade på i tidningen.. o plötslig fick hon syn på en bild på Mej :o)
Men Fajer.. du är i Tidningen, sa matte.
Det var nån reklam för den där Hundsajten där matte brukar lägga upp bilder på mej..
Det var tre vovvebilder o den ena var på mej.. så kul :o)
Nåt annat kul ska hända till helgen..
Då ska vi åka till min mamma :o)
Det ska bli valpträff o jag ska få träffa fler av mina syskon, så spännande det ska bli..
Matte tror att jag kommer att bli helt vild o galen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar