onsdag 13 oktober 2010

Skolan

Igår var det dags för skolan för mej igen..
Jag tycker att det händer lite för lite på den där skolan, det är för mycket sitta o vänta i ring tycker jag..
Jag vill ju gärna att det ska hända nåt hela tiden.  Sitta o göra ingenting, när det är så mycket vovvar på plats?? 
Men jag skötte mig bra i alla fall, inga egna utflykter igår :o)

Vid den där teorin o fikat är det lite småjobbigt.
Jag sitter bara nån meter från brorsan, o när jag tittar på honom börjar han damma med svansen i golvet o så börjar vi åla oss mot varann.. :o)
Men nä,ä. vi  får inte dra igång nån lek då.
Tänk om dom kunde låta oss få göra som vi ville, så roligt vi skulle ha då.
Men med tanke på hur gärna vi skulle vilja leka så är vi faktiskt jätteduktiga.. 

Nästa vecka är det sista gången o då är det diplomdags sa dom.. 
Då får vi se om jag kan få nåt diplom :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar