fredag 27 augusti 2010

Magikern Fajer

Ja, jag kanske ska bli en Magiker när jag blir stor =) 
Om jag finslipar lite på det där med att norpa saker i förbifarten o kan få till det så ingen ser.. Då skulle jag ju kunna bli en Trollvovve =)
Igår när jag busgosade lite med matte så... HOKUS POKUS.., norpade jag hennes örhänge =) men hon kände det så klart o hittade det i min mun.. Det låg så fint på min tunga =)
o Matte hon tänkte "men han ska väl inte bli en sån där Marley i alla fall"  (Ni vet hunden i Marley o Jag) Mattes dotter brukar säga att jag kommer att bli som han =) Den där Marley han åt visst upp sin mattes halsband.. hihi..


Men om husse vinner en massa pengar på lottot.. då ska jag varken bli markarbetare eller magiker när jag blir stor. Då ska jag bli en raggare, som den här vovven =)

Nu blir det kvällskissa...
natti natti

2 kommentarer:

  1. Klart Du ska bli en raggar-vovve!

    Håller mina tummar för att Hussen din får vinst och köper ett flott vrål-åk som klär en snygging som dej!

    SvaraRadera
  2. Åh nu blir jag smickrad =) Tack
    o husse blir nog glad för tumhållningen, han sucktade o dreglade så under motorfestivalen,för han VILL ha en sån bil..

    SvaraRadera