måndag 23 augusti 2010

Smak för skumgummi

Sent igår kväll när matte hade kommit hem från jobbet blev jag lite busig.. o matte hörde hur jag busade på här, men till slut tyckte hon att det började låta lite konstigt igen =)

Hon hade ställt den där lilla madrassen på högkant med den öppna sidan upp så inte jag skulle nå den.
Men då lyckades jag gräva mig till ett hål i tyget o precis när jag slitit det första lilla stycket skumgummi kom matte på mig.. Attans.
Då knäppte hon med fingrarna o pekade mot sovrummet o sa 
-Nä, nu får du gå o sova.. o då pep jag snällt iväg in till husse o la mig =)

Pidos matte hon bara skrattar nöjt o säger att jag kommer att bli en ny Pido.
Han har "ätit" sönder många saker i sin ungdom.
Soffa, eltandborste, julbelysning, tomte, köksredskap m.m

Men matte hon tror inte att jag blir sån..
Nä hon Tror på mej =) så det så.
Jag måste ju bara lära mig lite "veta hut" =)

Vi får se hur det går idag, för matte ska snart iväg o jobba o då blir det mormor som får passa mig. Då kanske man kan hitta på nåt bus =)
Men nu ska jag busa av mig lite innan matte ska åka..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar