tisdag 24 augusti 2010

Regnig dag.

ÅÅ vilken tråkig regnig dag det har varit idag..
Men i morse började jag med ett bus i alla fall =)
Ni vet Skumgummi :o) Jag hittade en gammal bilsvamp inne på toaletten i morse.. men jag hann inte ha roligt med den så länge förrän matte kom på mig
 men det är allt bus jag gjort idag,  fast det är så trist väder så man bara kan vara inne.. jag vill då knappt gå ut o kissa.. matte fick tjata läänge innan jag gick ut o kissade idag

Matte tycker oxå att det har varit tråkigt väder idag, så hon har hittat på en massa tok..
Ni vet.. Sitt.. Ligg .. såna där saker som man tydligen ska lära sig..
 När matte säger "Ligg" då lägger jag mig såhär
 men matte verkar inte tycka att det är riktigt rätt??
Nä inte som flickorna i Stockholm säger hon då.. .ehhh?? 
Ja, jag kommer kanske att förstå en dag.

Sen ska ni få se vad hon har plågat mig med idag.
ser ni godisen där på min tass??
 den fick man inte ta.. 
förrän man "frågat" matte, o hon sagt varsågod..
det börjar jag förstå nu i alla fall =)

men eftersom jag inte riktigt förstår det där med "ligg"
så fick jag sen ha godisen på nosen
elakt va??
men det blev värre..
ser ni????
o som om inte det var nog med att ha den i mungipan.
var inte detta lite magstarkt??
 men matte tyckte i alla fall att jag var JÄTTEdutti o sen hade vi bus o pusskalas =)

1 kommentar:

  1. Ja, så Dutti du är!!!!

    Matte är bergis superstolt över Dej, din sötsak!

    Tesse, Labbas, Pax och Sessans matte...

    SvaraRadera