lördag 29 januari 2011

Det var det halsbandet..

Eftersom jag inte gillade att mitt nya halsband dinglade o slängde, så har jag "burit" på det idag när vi var ute på promenad.

Jag har liksom "gått med mig själv" o det var tydligen inte så bra.. Det satt en liten plopp på det där halsbandet som skulle gå att flytta.. 
Nu går den inte att flytta längre :o) nu sitter den där den sitter för jag har klämt ihop den lite..

Ja Ja, vi får väl köpa ett nytt då, sa matte lite surt. Men inte förrän du har lärt dig att ha det på dig.
Åååå, vad man ska lära sig saker hela tiden då.. 

Men idag har jag haft skoj, för vi har gått en lång promenad efter skoterleden nere vid älven.
Matte behövde se lite sol, o den finns bara där nere nu.. Vilken tur man har  va :o)
Det är så roligt att springa där nere.
o idag träffade vi en vovve oxå.
Vi skulle få leka lite, men han var inte så leksjuk, jag försökte så gott jag kunde att få igång honom. 
Han brukade tydligen leka med Ekke (grannhunden)
Men med mej ville han inte leka så jag fick fortsätta att skutta runt o roa mig själv.

Ja så fick jag väl ställa upp o posera lite för matte oxå.



Han stannar ju så fort du tar upp kameran sa husse till matte.

JA.. Nåt har man väl lärt sig :o)

Hej då.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar