onsdag 26 januari 2011

En rätt så tråkig vecka

är det här.
Matte jobbar natt o då Sover hon ju bara hela dagarna.. eller nästan tycker ju jag i alla fall..
Jag blir SÅÅ glad när hon kommer hem på morgonen så jag vet inte vilket ben jag ska stå på..
Sen går vi ut en sväng så jag får kissa o kuta runt lite,  fast jag har ju precis varit ute med husse oxå, men det låtsas jag inte om, det behöver ju inte hon veta. :o)

Men när vi kommer in sen ska ju hon hoppa i säng.. Ja jag får ju lite mat först oxå, men det är ungefär vad som händer här när hon kommer hem..
Sen blir det bara till att sova o vänta på att hon ska vakna till liv.. men när hon äntligen gör det, så blir jag smått vild ett tag :o)

Jag roar mig lite med nån kisse ibland om det blir FÖR tråkigt att sova lika länge som matte.. o så brukar mormor komma o ta ut mig en sväng.. 
Så kommer ju husse hem framåt kvällen oxå o tar med mig ut, o det är ju tur för det är inte så mycket liv i matte när hon har vaknat heller.

Så det är ganska lugnt här den här veckan..
Men å andra sidan så är det ju så kallt igen så det är lika bra att man bara är inne o myser :o)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar