lördag 15 januari 2011

Lite krasslig

 i magen har jag varit ett par dagar den här veckan..  bajsat löst o kräkts  :o(
Matte sa att det var säkert för all den där kattskiten jag letar rätt på o äter när jag är ute.
Jag skämdes lite när matte sa det, för jag vet ju att jag inte får äta den.. men jag kan ju inte låta bli.. 
Lika lite som jag kan låta bli att busa med kissarna :o)

Annars har det inte hänt så mycket den här veckan. 
Husse o Matte har jobbat.. Matte var förstås hemma en dag, men då "dansade hon ut julen" o hur kul var det? inte ett dugg..

Men jag har varit snäll o låtit matte låna min monsterMax på mornarna..
Så fort husse klivit upp så har jag lagt upp monsterMax i sängen i stället, så matte har sluppit ligga där själv.. 
 Jag har ju inte haft tid att ligga hos henne hela tiden för jag har haft lite fullt upp med kissarna på mornarna :o)

En morgon hade jag lagt Max så fint bredvid matte så hon stirrade rakt in i Max ansikte när hon slog upp ögonen.
-Men Fajer! sa hon då :o)
Hi hi.. undra om hon blev rädd för mitt monster.. 

Så här skönt nannade jag hos husse en kväll :o)
o i kväll har jag gjort ett liiitet bus.
Jag tog husses täcke o drog ur det ur sängen :o)

-Men Fajer..... vad ska du med det? undrade matte... o så skrattade hon åt mig..  så det var nog inte så farligt bus :o)


1 kommentar:

  1. Klart du ska ha husses täcke, grabben!!
    Inget snack...Haha!!

    (f´låt Knubbegubben!!)

    SvaraRadera