fredag 28 januari 2011

Shopping

Japp.. idag har jag fått följa med till Mora o handla på Djurmagazinet
Matte har köpt nytt halsband till mej för jag hade nästan växt ur det andra nu, o så köpte hon mat.. o nåt godis.. leversnittar..
Hmm,, såg dom roliga ut eller.. nä tvi.. först spottade jag ut dom, men dom gick väl för sig i alla fall när jag väl hade smakat.. 

Hon vi handlade med på djurmagazinet tyckte att jag var sååå fin :o) o hon gosade med mig så jag blev så uppspelt. 

Så köpte husse en mini-monster-max till mej oxå :o)
Men det var ett konstig halsband matte köpte, jag blev lite fundersam. Ska det hänga o dingla sådär nu??
Du vänjer dig, sa husse.
Ja, man får väl hoppas det.
På vägen hem så hälsade vi på en snabbis hos Styckan o Cupido.
Dom hade visst flyttat o vi skulle se hur det såg ut där dom skulle bo nu.
Gissa om jag blev till mej idag när jag fick ut o se mig om lite, efter den här tråkiga "sova-veckan"
men nu ska jag nanna igen..
Natti Natti

1 kommentar:

  1. HUR kan man vara "så borta" så man missar FLERA INLÄGG i Din blogg, Fajer???
    Sötaste och KLOKASTE bloggaren i hela "sajbern" ju.....

    För ärligt talat...så är jag ganska trött på "tvåbeningar" nu....Tacka vet jag såna där fyrbenta, kloka, rara, ärliga och alldeles, alldeles underbara Pälsbollar som Du!

    Tror jag ska låta mina vovvar också ta över bloggandet, för dom är mycket roligare!

    Pöss på nosen, Din buse!
    "Zlatans, Prinsessans och Sälens matte...."

    SvaraRadera