torsdag 6 januari 2011

Titta

kissen börjar ju bli riktigt rolig.. nästan som Nitro ju :o)



Ja idag har jag busat lite med kissen, o varit ute o "skottat snö"... på mitt vis :o)
Det hade kommit massor med snö i morse.. 
o nu måste den där Pidomatten komma o klippa håret på mina tassar snart säger matte, det växer ju som ogräs..
Så ska hon få se att jag snart är lika dutti som Aghamore :o)

Det där med att smörja tassarna tycker jag i alla fall är riktigt skönt.. 
jag ligger med benen rakt i vädret o njuter när matte smörjer
Ibland njuter jag så jag ramlar ner från soffan :o)

3 kommentarer:

  1. Ha Ha. han är lik matte =)

    SvaraRadera
  2. Hej Fajer, Min matte tackar så mycket för grattishälsningen. Hon blev så glad. När hon ser bilder på dig så säger hon alltid, " men kolla va lilla Fajer är lik min lilla Ziiri " Ja hon har faktiskt rätt. Du ser ju ut som mig, fast jag tror du är lite busigare, men jag brukar åsså busa. Jag gillar att bära pinnar och kvistar. Jag hjälper husse och matte att klippa grenar av äppelträden ja´. Det är ju så mycket snö så jag når nästan till toppen. Men jag mår int så bra av att äta alla grenar, så jag spar lite till en annan dag. Bra va. Så ÄLSKAR jag nysnö, så man kan plöja fram med nosen, och matte säger att jag ser ut som en mullvad, va´nu de´ä fö nåt. Dom har så konstiga ord ibland när dom pratar, visst då? Va´int du rädd för raketer. Jag ville helst krypa ner under mattes täcke, men samtidigt lite nyfiken. Visst är det fint när det lyser upp, men det sa jag inte till dom där tvåbenta. Ville helst sova ja´. Jag har nyss varit ute och röjt en timme i snön så nu är det sova middag en stund, blev så trötter. Du får ha det så bra, så får vi höras. Slaskiga pussar till dig från mig. ( Tycker åsså att du är så fin och go) Matte hälsar.

    SvaraRadera