lördag 30 april 2011

Massor med folk o vovvar.

Idag har jag sett massor med folk, och vovvar.
Först var vi på hundens dag på djurmagazinet o där var det så mycket folk o vovvar så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

Fotografera sig fick man göra där oxå, men det var lite svårt att koncentrerad sig på att posera när man skulle ligga på en filt där så många andra vovvar legat.. 
Den luktade ju rysligt spännande, men det gick ganska bra ändå, fast jag tror bestämt att jag hade tungan ute Hela tiden :o)
Ja det var ju alldeles FÖR mycket där för att jag skulle kunna koncentrera mig.. 
Matte säger att jag är en riktig lantis o att jag inte är van att vara ute där det händer så himla mycket på en o samma gång.

Men jag har varit duktig i kväll då jag följde med på promenadbingo o ut o fira valborg.
Vi gick ner där vid älven där jag o matte brukar sitta på bryggan o "vila" o där nere eldade dom upp världens hög med pinnar!!?
 Jamen vilket slöseri med pinnar!!

Men jag brydde mig inte så mycket om varken brasan, smällarna eller raketerna, nä jag struntade faktiskt blankt i det..

 Det var mycket mer intressant med alla barn som var där.. 
o dom kastade stenar i vattnet.. DET såg intressant ut :o) 
Det var lite jobbigt att inte få springa o leka med dom.
Men när vi gick hem sen o gick över åkrarna så fick jag springa lös.. o då fick jag ett tokryck o sprang som ett skållat troll runt runt. :o)
Så nu är jag trött o ska nanna.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar