fredag 22 april 2011

Lite småkrasslig

har jag känt mig idag..
Jag ville inte ha nån frukost idag heller, o jag kräktes lite idag..

"Det var kanske inte så bra med kaffesump" sa matte retsamt.
Jamen hur länge ska hon tjata om det nu då?!!

Men annars har jag haft skoj idag.
Vi har varit ute hela dagen. 
Jag började ta tillbaka mina pinnar från den där högen som mormor samlade ihop här förut
Men då satte matte fyr på den o eldade upp den!!! :o(
Men några pinnar hann jag rädda i alla fall..

Annars så har jag en ny hobby nu.. 
Gräva stora hål i marken.. :o)

Vi har gått i skogen idag oxå o jag fick samma spel idag med vid det där blöta stället :o)
plask plask.. vad det skvätter när jag springer, o det är så skoj :o)
Men jag blir lite besviken varje gång vi har varit ute på nån runda o inte husse är hemma när vi kommer hem.
Hur länge ska han va borta egentligen.. ??
Jag blir faktiskt lite ledsen, så jag springer runt o piper lite, men matte säger att han kommer sen..
o att han SÄKERT har köpt nåt till mej då :o) 
Ja jag får ta o sova lite då så kanske han kommer sen..
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar