lördag 5 februari 2011

Igår var det en sorglig dag.

Matte skulle bara jobba till kl tolv igår o sen skulle hon komma hem o få vara hemma hos mej..
Men när hon kom hem så var hon inte alls nåt glad. 
Hon var riktigt ledsen faktiskt o hon talade om för mej att min kompis Nevyn inte kommer att komma hit mer nu.. :o(
Han hade plötsligt blivit jättesjuk o fått lov åka iväg till veterinären, men dom hann inte fram med honom. 
Så nu är han i hundhimlen..

Vem ska nu styra upp mina o Nitros vilda lekar???

Jag hörde o såg att Nitro var här ute en sväng igår men jag fick inte ut o leka med honom nåt..
Jag tror inte att dom där mattarna var på nåt humör för det. :o(

Matte är nog inte på så bra humör idag heller.. hon är ganska Tråkig


Det är tur att husse har följt med mig ut i skogen idag, det var väl det enda roliga idag.
Så jag får väl nanna här bland mina skor o vänta på bättre tider.
Det kanske blir lite mys i soffan senare i kväll.. det vet man ju inte.. :o)

En kväll låg jag såhär på ryggstödet o husses axel..
Är jag lite knasig eller :o)




2 kommentarer:

  1. Fajer, Fajer....det är inte lätt att förklara för små Golden-killar var hundhimmeln ligger och varför "di gamle" måste fara dit heller....

    Slicka mattens tårar nu, och sussa gott bland alla skorna. Det tar lite tid, men snart blir det liiite lättare att leka med dej igen.
    Sorg, kallas det. Och det är inget skojsigt alls...bara sorgligt.
    Men SNART blir det skojsigt igen...Lovar!

    Fin bild på dej när du gosar på hussens axel där förresten!
    Ta nu hand om dej och resten så ska du se att solen snart skiner igen där i mörka skogen!
    Pöss på nosen!

    SvaraRadera
  2. Haha, så där ligger Sämlan också! Kram på er och hoppas det känns lite bättre i dag =)

    SvaraRadera