torsdag 24 februari 2011

Fajer-gubben??

Matte brukar ju kalla mig för Fajer-pojken, men i morse sa hon Fajer-GUBBEN!!??
VA?? Vadå..  Har jag blivit en Gubbe nu??
Visserligen har jag börjat göra nån liten antydan till att lyfta på benet när jag ska kissa..
o så Våldtar jag Monstermax lite då o då :o) 
Jag drar iväg honom till min bädd o rumsterar om så det blir en enda röra av min bädd..
-Men vad gör du? brukar matte undra då.. o då ser jag så oskyldig o oförstående ut som jag bara kan.. :o)

Men Gubbe?? 
Har jag blivit det??
Ja en stor pojke har jag blivit i alla fall, o på allaballatassens kennel har dom ju nya bebisar nu..
Matte tittade på en film med dom igår o då kom jag rusande o undrade vad det var som pep o gnydde.
Nya små släktingar sa matte :o)


Vad rolig.. nu får vi spana om den där allaballamatten lägger upp lite bilder o berättar om dom små liven ibland..
Annars får jag skälla på henne säger matte..
VOV VOV :o)


1 kommentar:

  1. Haha....e du Gubbe nu, Fajer????

    Men du....säg till matte att hon nu köper lite mer "plats" till sina bilder här inne, så vi också får SE hur en riktig GOLDENGUBBE ser ut!!!

    Pöss på nosen!

    SvaraRadera