söndag 29 maj 2011

Testat ett spår

Idag gick husse upp i skogen .. UTAN mej!! 
Han skulle tydligen göra ett spår uppe i skogen o jag skulle få pröva att spåra upp honom sen..
Så när jag äntligen fick gå ut så fick jag så bråttom o satte iväg o spårade på en gång... 
Det bara brände till i mattes händer av spårlinan när jag for iväg.. :o)

Tror ni att jag hittade husse?? :o)
Först hittade jag hans keps.. o den plockade jag upp o gav matte.
Sen funderade jag lite o så satt jag iväg med en faslig fart, så matte förstod att detta måste vara rätt. 
o jädrar så glad jag blev när jag hittade honom sittandes bakom ett träd inne i skogen..
Tror ni jag fick ett tokryck eller :o)
Himlans kul var det... 

Sen på kvällen kom Nitro :o)
Jädrar sikken pli hans matte fått på honom då.. han låg så snällt i hallen o väntade här medan alla fikade..
Men sen var vi allt ute o lekte lite oxå

o när han skulle åka hem så hade ju jag tänkt att jag skulle få följa med.. 
 
men nähä då.
Dom lurade ut mig ur bilen o Nitan hann inte med..
Plötsligt var luckan stängd o Nitan var kvar i bilen o jag var utanför..
Såå jäkla snopet..
men jaja.. det går säkert flera tåg...
vi kanske får leka en annan dag..
om jag sköter mig i skolan kanske, 
sista dagen att läsa läxan i morgon så det är bäst att jag nannar nu.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar