lördag 4 juni 2011

Hej Hej

Nu är det varmt o skönt så vi är ute nästan hela dagarna.. Det är kul det tycker jag..  
Husse har varit ledig från jobbet i flera dagar nu :o)

Matte hon har jobbat natt o varit lite slö, men lite har vi lekt o "tränat"
Jag är duktig o gör precis som matte vill :o)
o med tungan rätt i munnen så går det bra :o)

Men när jag kommer till det där gymnasiet..
Då blir jordens dragningskraft såå stor på min nos.. o när jag måste ha nosen så där ner i backen så ramlar mina öronlock ner o täpper igen mina öron oxå så jag blir inte så kontaktbar :o)
Jamen, räcker det inte med att jag gör allt matte vill när vi är hemma? 
Det finns ju så mycket annat att undersöka på det där gymnasiet.. Dofterna t.e.x,, dom är inte fy skam.. o så måste jag ju kolla på vad alla andra gör..  Hur ska jag ha tid att höra vad matte vill då..??
Men lite duktig var jag sist i alla fall, fast jag hade lite svårt med koncentrationen.. 
Jag kunde i alla fall sitta stilla när dom kastade en boll fram o tillbaka framför nosen på mig.. 
annat vore det väl förstås om det vore en vovve som sprang där :o)

I kväll följde jag med matte hem till Ekke-pojken (grannhunden)
o där ville matte att jag skulle ligga stilla o inte leka med Ekke!!!
Det gick väl, ömsom si o ömsom så, kan man väl säga
lite tjuvlek måste man ju ta sig :o)
***************
Här ligger jag vid min alldeles egna pool :o)
skönt o ha såna här dagar..
Hej Då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar