tisdag 24 maj 2011

Sämst i klassen

var jag nog på den där vetahutkursen som började igår

Nä den heter inte så Lisa :o) det är bara matte o husse som säger så..

Nu var det faktiskt på GYMNASIET jag började igår sa dom, fast jag trodde att det var Lekis :o)  o det blev ju HELT fel, så jag fick bakläxa o nu blir det till att läsa läxan hela veckan o hela helgen säger matte.

Jamen fatta..  vad skulle man tro då, när man kommer till ett ställe med SÅÅÅ mycket vovvar..  t.o.m brorsan var där..
Så luktade det nåt helt otroligt spännande där. jisses... jag blev helt snurrig.
Och O-kontaktbar.. 
Jag var inte speciellt intresserad av varken godis eller leksak, skällde o gnydde o sniffade runt som en galning..

Men som sagt.. nu var de inget Lekis utan Gymnasiet o det skulle ställas högre krav..
Vojne vojne, hur ska detta gå för mej nu då :o)

Ja man kan nog inte säga att jag hade ett gott uppförande igår precis, jag var nog lite som Nitro. Vild o galen :o)

Matte tror att hon måste sätta ett filter över min nos nästa gång o skygglappar för ögonen, så Kanske jag kan höra nåt o koncentrera mig :o)

Det är väl bäst att jag gör den där läxan då..  Fast jag är ju väldigt duktig med allt här hemma..
Men så blir jag så där upp i hejsan svejsan när jag får se en massa vovvar..
Jag tycker ju om vovvar.. jag är faktiskt intresserad när jag ser dom på tv oxå..
Jag brukar titta på huset fullt med hundar.. Riktigt bra program tycker jag :o)
Men jag kan inte riktigt förstå var dom där vovvarna är egentligen.. Jag har kollat Bakom tv,n men där var dom inte.. 
Skum sak det där som heter TV. men ganska spännande...


Nä nu ska jag nanna mig så jag orkar göra läxan med matte innan hon åker till jobbet i morgon.. 
I morse gick jag i alla fall Vääldigt fint i kopplet.. men så såg vi ingen vovve heller..  ;o)


Voff voff..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar