torsdag 26 maj 2011

Tränar o tränar

o läser min läxa, gör jag nu på varje morgonpromenad..  
Men här finns ju inte ett uns av störning så jag går så fint i kopplet o hör direkt vad matte säger..:o)
Sen när jag har tränat en stund så får jag springa lös i skogen.. o då hittar jag alltid pinnar som jag springer iväg med.. o matte skäller o säger att man inte FÅÅR springa med pinnar i munnen för då kan man göra illa sig..
Men jag Älskar pinnar.. :o)
 jag blir så glad när jag hittar en pinne..

Det ligger stora högar med pinnar här uppe i skogen på ett ställe, o jag är lika sugen varje gång vi går förbi dom, att dra lös en pinne o ta med mig.. 
men då säger matte att dom ska ligga där, o då brukar jag låta dom va,  men idag tog jag en :o)

i morgon ska matte va ledig så då kanske det blir mycket läxläsning, så det är bäst jag går o nannar mig nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar