tisdag 16 november 2010

HEJ!!
Nu har den där snön kommit här, o den är faktiskt ganska rolig..

Man kan gräva i den.. o Gräva det gillar jag =)
Det är liksom min specialitet
o så blir det så mycket spännande spår i snön som man måste undersöka..
Annars så händer det faktiskt inte så mycket här nu.
Jag har hunnit bli ett halvår o matte tror att jag har kommit i spökåldern. 
Eller så är det Pido som smittat av sig säger hon, för Pido, han ser spöken Hela tiden :o)
Jag hör lite skumma saker ibland o en kväll blev jag rädd för en handduk som hängde på en köksstol här.. 
Matte tycker att jag är tramsig :o)
Jamen handdukarna ska väl inte hänga där heller??

Ja som sagt, så händer det inte speciellt mycket nu, den där skolan är slut o matte o husse jobbar o jag leker med mormor.
Fast idag har matte varit ledig.. men då STÄDADE hon!!... ja vi gick i skogen oxå förstås, men matte tyckte att det var sååå kallt.. 
Lik förbaskat skulle hon ha kameran med sig.. o lite nu o då, o rätt som det är så får jag en order om att stå Stiilla! 
o då gör jag så klart det, för det mesta i alla fall,
om jag inte känner mig alltför busig.. :o)

2 kommentarer:

  1. WOW, så snygg Du är där på sista bilden, Fajer!!

    Min Tesse står här bredvid och dregglar....(;

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny =)
    Ja han är så fina.. en riktig charmknutte.

    SvaraRadera