tisdag 7 september 2010

Idag har matte varit ledig

Jag tror att hon har haft nån slags fotodag.. för jädrar så hon har viftat med kameran idag.. o jag Är SÅÅ  Dutti o poserar :o) 
o jag är SÅÅÅ Fin säger matte :o)

blir det bra såhär matte??


eller kanske så?

eller i profil?

nä, nu vill jag inte mer


OK, med nasse i munnen då

eller en sån här profilbild

eller nåt sånt här??
ALLT blir bra, säger matte..
För jag är Helt UNDERBAR! :o)



men ändå fick jag o husse stänga in oss i hans rum i källaren en stund i kväll, för matte hade varit o hittat en kisse som varit på rymmen över en månad, kanske nästan två..
hon tror att det var jag som var lite bråkig då han fösvann..
hmm. JAG?? Bråkig??  ;o)

Ja nu var kissen så himmelens rädd så nu fick vi gömma oss en stund när han fick komma in o få lite mat o kel, o SOM hon hade fjäskat..
Kokat torsk o svansat på med kattmat o grädde o allt hon kunde komma på, o innan kusten var klar för mej att komma fram igen så hade hon bäddat ner honom i en gammal barnvagn..

Jaja, nu ska i alla fall jag krypa till kojs med husse.. matte är lite sen i säng så jag brukar ta hennes plats i sängen.. hihi.. :o)
natti natti


3 kommentarer:

  1. Ahhhhh!!
    DU är sannerligen en liten ståtlig tonårskille!!

    Ser så där gulligt trumpen ut där du ligger med nasse i munnen....(-Mwaaaah!!)

    HAR du växtvärk nu eller?
    Tittar på bilderna sedan du var pytteliten och ser att DU OCKSÅ får en hel del "fjäsk" för SOM DU VÄXER!!

    Seså! Inte vara avis på katten nu!
    Och inte skrämma slag på den heller, din buse!

    Puss på nosen!
    En annan matte....(:

    SvaraRadera
  2. Men hej och hallå....Du va mej en härlig rackare! Kanske har jag fel men jag tycker att du verka va en hundkille som har bestämda åsikter om saker och ting..... nu blev jag så nyfiken på vad du hittar på för upptåg tillsammans med din flock, så jag blir följare på direkten. Ha det bäst!

    SvaraRadera