söndag 1 juli 2012

Semester

Nu har matte haft semester en hel vecka..
Gissa vad som händer då..
Jo första dagen sprang hon runt här o städade som en tok, o SEN skulle jag badas..
Jag var faktiskt så duktig så jag hoppade upp i badkaret själv nu, matte blev så imponerad :o)

nybadad o fin


 Sen skulle jag "furminatas"
Matte har köpt nån konstig "borste" som skulle va jättebra.. hon blev lite besviken först hon köpt den för det lossnade inget hår från mej.. men nu har jag börjat fälla.. :o)


men inte lika mycket som katterna.
Dom lossar som bara den.
För att inte tala om Nitan..
Dyr men jättebra säger matte att den är.. speciellt på katterna.. hihi
Där fick hon se vem som lossar mest i detta huset.. inte var det jag.. :o)

Nitan kom faktiskt hit i tisdags o var här ända till fredan, för hans matte o husse skulle få en bebis..  
Tur för oss :o)

Nitan blev "furminatad" flera gånger när han var här..

Sen har Pido o Styckan varit här ibland oxå.
En dag skulle vi ta ett gruppfoto..

Det gick bra,
ända tills Nitan fick för sig att dra.


Det tyckte inte Pido om så det blev slagsmål..
Jösses vilket liv, jag la då mig inte i alls .
mattarna blev rätt arga faktiskt..

Så vi fick göra om det..

Men dom var så sura..
Så sen fick dom gå iväg på "uppfostringspromenad"

här kommer "Cesar Millian"
med bestämda steg..


Jag o Styckan fick gå bakom med matte.
Men sen...
-Hit med styckan, sa hans matte.

så blev dom tre

Plötslig skulle jag oxå vara med.. ?
VA??..



Sen när vi kom hem skulle vi vila oss lite, o vi skulle ha en "fin minnesbild" efter det hela.. sa Styckan o Pidos matte..


Ja jösses, vilket rabalder för ett litet gruppfoto :o)

Tänk om allihopa vore lika duktiga som jag på det där med att bli fotograferad :o)

Nu är det lugnt här igen i alla fall o kissarna kom hem igen i kväll.
Dom rymde fältet när Nitan kom, dom tycker att det blir för livat här då :o)

Nähä, nu ska här nannas, få se vad som händer nästa vecka..
Natti natti..
voff voff.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar