tisdag 24 juli 2012

Glömde ju

berätta...
att en kväll när jag o matte skulle gå ut gå kvällspromenaden, så öppnade hon bildörren o sa åt mig att hoppa in..

Så förväntansfull jag blev :o)
Vi åkte iväg en bit o så gick vi in på en camping, o Där fick jag hälsa på en liten fjälla :o)
Ja så liten var hon ju inte. Tror faktiskt att hon var lite större än mej, men rasandes söt o hon hette Selma precis som mattes barnbarn.
Vi tyckte ganska bra om varann jag o Selma.
Vi hade så gärna velat får springa runt o leka, men det gick inte sa dom, för det var massor med andra vovvar där o så hade vi säkert rivit nåt tält om vi fick springa fritt..
Vad tror dom om oss :o)

Vi fick busa lite försiktigt så gott det gick i koppel, o sen gick vi på en promenad..
Matte var lite sen med att få fram kameran så det var ganska mörkt när hon äntligen kom på det, så det blev inte många foton.



Hoppas att jag får träffa Selma nån mer gång o att vi får springa o leka lite då..

Idag har förresten Nitan varit o hälsat på oxå, men jag var så trött så jag orkade inte busa :o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar