lördag 25 december 2010

Lite snäll

tror jag allt att jag hade varit i alla fall.
Nån tomte såg jag inte förstås, han måste ha varit här när jag varit ute o kissat eller nåt, men paket fick jag i alla fall :o)
Men jag förstod inte riktigt att man skulle Öppna dom.. 
Jag var Jättelycklig bara av att få paket o sprang glatt runt med dom.. 
Till slut fick jag i alla fall fram det som var inuti paketen.
o där var det ju roliga leksaker :o)



Jag blev så uppspelt o det blev lite jobbigt när jag ville bära ALLA sakerna på en gång, det gick ju inte.

Jag fick en fasan tror jag det var o så nån annan goja, en boll o en MonsterMax, o så fick jag en sak som jag la mig i soffan o åt upp :o)

Här har jag försökt samla ihop mina grejer, men fasanen fattas..
Det var inte lätt att hålla rätt på alla saker när man blev så uppspelt :o)

Här busar jag lite med monstermax

Jag får inte slakta den säger matte, för guud så mycket inälvor den måste ha säger hon.
Vi får se hur det går med det.
En dag kanske jag kommer att bli sugen på att kolla HUR mycket det kan va :o)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin video på dej och monster-max!
    Och va rolig du var när du höll opp han vid soffkanten där och lekte "tittut"....(:

    SvaraRadera
  2. Japp, visade den för matte.. var jag inte dutti :o)

    SvaraRadera