lördag 24 juli 2010

På promenad med dom "stora pojkarna"

Idag har jag fått följa med dom stora vovvarna på en liten promenad.
Det gjorde jag även igår, o jag blir så ivrig o tycker att det är så roligt.
Jag pinnar på så fint med mina små ben bakom dom, men för att jag skulle få vara med på bild så fick matte lov att släppa fram mig en bit här =)
Matte var lite fundersam om detta projekt skulle gå, men galenpannan Nitro kunde faktisk gå o göra det han skulle fast jag var med.
Jag bajjade oxå på promenaden =) även om matte inte tyckte att jag valde den bästa platsen precis.. men jag blev förlåten för att jag är så liten =)

Annars har vi haft en liten slödag här idag. Luften har gått ur matte. Fast jag varit så duktig o hjälpt henne med trädgårdsarbetet.

Snart ska jag ut o kvällskissa o sen ska vi nanna oss
Natti Natti..

2 kommentarer: