torsdag 29 juli 2010

Mattes Matta

Jag är ganska duktig på att låta bli saker som matte säger att jag inte får ha.
Men mattes matta som hon har vid sin säng.. den vill jag Absolut ha.
Igår drog jag iväg den till min bädd

snälla, jag kan väl få ha den
men matte hon la tillbaka den vid sin säng, o sa -det där är mattes matta...
MEN.. så fort hon gått undan så var jag snabbt där o hämtade den igen =)
o matte la tillbaka den...

o jag smög o hämtade den....
gång, på gång, på gång, höll vi på så här igår =)
o husse sa.. "men han vill väl ha en gosefilt"..

Denna mattkamp är inte över än, men matte tycker faktisk att jag är lite rolig o söt, när jag hämtar mattan så envist, så hon tänkte nästan ge upp sin matta igår.
Vi får se hur det går, om matte ger med sig.. =)

Måste man inte ha en snuttefilt när man är liten eller???

3 kommentarer:

  1. Självklart måste man det!!!Ge honom mattan=)

    SvaraRadera
  2. haha =) matte ska fundera på det.

    SvaraRadera
  3. Att du kan stå emot dom ögonen.....!?!?!??!

    Jag hade nog gett honom alla mattor jag hade!

    Vilken GODING du har, BertaStina!!!!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera