fredag 9 september 2011

Trädgårdsarbete..

På sin semester så har matte jobbat o stått i med att lägga bark runt några buskar här..
Under barken hade hon lagt tidningar för att det inte skulle komma upp ogräs så fort..

Idag när hon gick runt här ute fick hon se hur kuperad barken var o hur tidningarna tittade fram lite här o där..

Åhhh FAJER!  du är så hjälpsam, sa hon då.

Japp.. jag är så duktig så duktig på att jobba i trädgården.. :o)

Titta bara som jag plattar till o gör fint i blomlanden..
o ett litet vedträ har jag norpat i vedboden oxå..

Håller jag det inte skickligt så säg?? :o)

Du är så SÖT Fajer .. Mattes vän.. säger matte :o)

Hon är nog glad att jag hjälper till i trädgården.. hihi
Idag kom Ekke-pojken hit oxå, men han var inge leksjuk. 
Jag försökte få igång honom men han var inte alls intresserad..
Vilken tråkmåns.. :o(

Nä hoppas jag får träffa Nitan nån dag.. 
Så länge får jag väl jobba i trädgården.. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar