onsdag 28 december 2011

Nu är julen slut

o husse har semester o ska vara hemma hos mej i Många dagar :o)
Matte är så avundsjuk :o)

Så nu behöver jag inte vara hos mormor på ett tag.
Men jag tror att hon kommer att sakna mig, o det gör nog hemtjänsten med för dom tycker att jag är en sån trevlig vovve, o Sööt :o)

Det har varit rätt kul med jul i alla fall.

Husse har gjort lite hyss i skogen o klätt en gran..
fin va? :o)
Han är lite tokig den där husse :o)

Matte beställde ett paket på posten som det var massor med papper i.. (ja det var en liten julklapp oxå förstås).. men den var packad i massor med papper, som matte gjorde en stor boll av som jag fick leka med.
Gissa om det var roligt :o)

Det blev förstås inte så mycket kvar av den

För jag blev lite vild o smulade sönder den.
Men roligt var det.
Tur att inte matte hade julstädat, för det blev fullt med pappersbitar både i hallen o sovrummet..

På julafton fick jag paket..
men dom förstod jag inte att jag skulle slita i o öppna.
Jag blev bara vild o glad o sprang runt med paketen i munnen :o)
Men till slut så fick jag upp dom i alla fall

Jag fick ett tuggben o några leksaker som jag blev så glad för.
Bland annat en Gris. för det ska man ju ha på julen :o)

3 kommentarer:

  1. Jag bara dööööör lite, så söt han är den där Fajern!!!!!!

    Bilden med grisen i munnen, och den blicken....

    Kram på er där uppe i snöriket!
    Moj och tre lurviga Pälsklingar ...

    SvaraRadera
  2. Tittat in här också! GILLAR GILLAR men tiden!!!!!
    KRAMIS!

    SvaraRadera
  3. Hej hej vill passa på att önska dig och din matte o husse Ett Gott Nytt ÅR!!
    Synd att julen tog slut så fort roligt med alla
    paket, jag fick också tuggben och roliga leksaker
    en skunk och en apa. Vad kul att vi har samma
    sovstil undrar om dom andra i kullen sover på
    samma vis??
    Vov Vov och ha det så bra. Brorsan Rocky

    SvaraRadera