söndag 10 april 2011

Kalas..

Igår fick jag följa med på kalas..
Jäsiken så kul tyckte jag, 
o förväntade mig att jag skulle få springa in o rusa runt o hälsa på alla.
Men som jag bedrog mig..
Nähädå, matte sa att jag skulle ligga stilla på min filt o ta det lugnt.

Träning.. sa matte..
Stackarn sa husse..
Men jag var så duktig, även om det inte var helt lätt att ligga där o titta på när dom fikade..
Jag blev SÅÅ sugen, så det började rinna ur mina mungipor..
Stackars mej..
Jag brukar ju få en liten vovvekaka vid fikat annars.. 
Ja jag fick ju en liten leversnitt med matte. .. men Hallå..!!
Det var ju KALAS!!
Tur att husse fattade.. så jag fick mig en liten smakbit :o)

Men när dom hade fikat klart skulle jag få följa med matte ut..
o GISSA vem som var där??!

NITRO!!!! :o)
Bästa polarn.. 
så glad jag blev..
Då blev det ju störtkul..
 
Vi fick kuta runt o leka en stund

Vi lekte kurragömma o jagade varann runt lekstugan

o brottades...

Där var ganska så blött på gräsmattan så jag blev så fin när jag hade rullat runt där o så luktade jag så gott :o)
Blöt hund o unket blött gräs..
Det var nästan badvarning sa matte, men jag slapp det..


..............

Hej då, för den här gången


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar