onsdag 26 januari 2011

Har ju glömt att berätta

att jag är med på månadens hundbild på hundsajten igen :o)
Är jag fin eller är jag fin?? 
eller ser jag rolig ut kanske?? så det är därför jag kommer med..

Näe, jag är fin... för det säger matte... 
Du är SÅ fin Fajerpojken säger hon.. o "dutti" :o)

Duttia var både jag, Styckan o Pido när dom var hit häromdan 
o matte lät oss smaka blodpudding..







Men så här Brukar det faktiskt inte vara .. utan tvärtom :o)
Pido brukar vara sist med att ta sin godisbit.. han rör sig i ultrarapid säger matte.. o han Tuggar o njuter säger hon... medan vissa andra glufsar i sig på nolltid :o)

Vet ni vad jag mer är ditti på?
Bära in tidningarna till matte när mattes dotter kommer med dom..
Jag har börjat fatta det där nu.. men först, blev jag bara helt galet glad när jag fick en tidning o började "läsa" den själv.. men så var det ju inte tänkt tydligen... Nu förstår jag ju det.. Man lär sig :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar