måndag 18 oktober 2010

Bra att kunna

Jag vet en som kan vifta med öronen..
o det kan jag med :o)
Nä jag skoja bara.. ;o)

Men jag kan göra ett hjärta med mina framben
det ser ni väl???
det är sånt man kan behöva kunna ibland, 
när matte misstänker att man gjort sånt här t.e.x
 hon är ganska säker på att det är jag som har gjort det, men hon såg inte NÄR jag gjorde det, så hon sa inte så mycket men blev lite ledsen i ögat o muttrade nåt om att det fick vara färdigdansat i sängen..  vad hon nu kan ha menat med det.. 

Så nu gäller det nog att lägga på stora charmen..  
jag låg alldeles bredvid henne när hon vaknade idag o tittade så fiin på henne, så hon blev så glad när hon slog upp sina ögon.. :o)

Ja, ja. man kan ju inte kunna o veta ALLT här i världen.

4 kommentarer:

  1. Du är ju bara för skön Fajer! Kul å se dig idag. :-) Vi hoppas att det blir fler valpträffar.

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas vi oxå att det blir, det var så roligt idag.
    Fast mycket bilåkning åt oss, men det gick bra.
    Ha det gott, hoppas vi får ses igen.

    SvaraRadera
  3. Hej på dig, din lilla busunge. Matte brukar berätta för mig vilka hyss du brukar göra. Du är bara för söt. Men va´hade hänt med sängöverkastet? Har ni såna där småråttor kanske, dom brukar ju bita sönder allt. Min moffas toffel gick ju sönder, och tro på fasen att alla trodde att det var jag. Det låg mjukistussar i hela rummet, och när matte kom så gick jag ut, lika bra det. Jag skämdes lite. Det är ju sånt som händer. Visst då, gullis.

    SvaraRadera
  4. Ja, råttor kan det ju ha varit :o) Bra idé Ziiri. Nu kanske matte börjar tänka lite.. hihi, det är ju inte säkert att det VAR jag ju :o)

    SvaraRadera