onsdag 2 maj 2012

På Valborgsmässoafton

åkte jag upp i badkaret..
Jag är inte så där jätteförtjust i det, jag tycker det är mycket roligare att bada ute.
Men jag blev väldigt fin i alla fall :o)
Matte säger att det blänker så fint i min päls när solen skiner på den.
Hon blev lite orolig igår att jag skulle smutsa ner mig igen när Nitan kom förbi o vi var ute o busade..
Men vi rullade bara runt på gräsmattan så det gick bra..

Matte tog kameran med på våran kvällspromenad o tog några kort på mej..








Fin va??
En riktig guldgosse säger matte :o)

o så är jag ju så duktig på att posera för matte.
Jag står helt stilla tills matte är klar med sin kamera.. o det kan ta tid ska jag säga er.. för det ska tas från olika vinklar o ändras inställnigar o hållas på.
Husse brukar skratta o säga att det är inte klokt vilken hund jag är, som står o väntar sådär medan matte fotar klart :o)

Så här fick jag stå ett tag idag, medan matte fotade från diverse vinklar.
BraaaAAA Fajerpojken tjuter hon sen när det är klart o så busar vi lite :o)
Ja vad gör man inte för lite bus..


undra om jag inte skulle bli fotomodell ändå :o)

Nu när jag är nybadad o så fin..

Husse kände till o med att jag var nybadad när han klappade mej.
Han har varit borta några dagar o kom hem igår kväll, o när han klappade mig så frågade han mej om jag hade badat..
Japp.. Rätt husse.. matte baxade upp mig i badkaret o du var inte hemma o hjälpte mig.

Jag blev så glad när han kom hem.
På valborgsmässonatten fick jag följa matte på jobbet, det var ju oxå kul förstås.. men i natt har jag fått vara hemma med husse :o)
Han kom hem precis lagom tills matte skulle åka iväg till jobbet.

Jag fick leksaker när han kom hem oxå..
Det får jag alltid när han varit borta länge :o)


Men idag ska han jobba, o när matte kommer hem så ska väl hon sova.. Såå tråkigt..
Hoppas att det blir soligt o fint för då har inte matte tid att sova så länge :o)

Så här mysigt är det när det är soligt

Hoppas på en solig dag :o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar