onsdag 18 april 2012

Japp

grannen hade faktiskt en löptik, så det var inte konstigt att jag fick vårkänslor :-)
Dom andra vårkänslorna vi fick när snön tinade bort, dom försvann häromdagen när det kom ny snö.
Jag bryr mig förstås inte så mycket om det, men matte blev rätt sur.

Annars har vi haft det trevligt här i påsk.
Då kom husses fyra barnbarn o  hälsade på. Oj vad glad jag blev av att få ha barn i huset :-)
Fullt upp fick jag.

Annars är allt som vanligt.
Nästan då,
mattes dator är sönder så hon är lite sur för det.
Så igår hjälpte jag henne att städa.
Jag plockade ihop alla mina leksaker o lite andra leksaker som låg kvar på golvet här sen barnen varit här o  lekt.
Jag plockade o matte sorterade.

Mycket saker hade jag,  jag tror faktisk att jag snart behöver en större låda till mina saker :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar