fredag 17 februari 2012

Tjohoo..

Nu har matte börjat gå nere vid älven med mig igen.. :o)

Det är för att hon vill se den där solen nu igen..
o det tycker jag bara är bra, för där finns det så stora ytor att springa på..  
Jag blir alldeles tokglad



  




Jag får springa runt o roa mig mest jag vill..
Nästan... 
ibland ropar ju matte på mig oxå, o kollar så att jag kan det där med inkallning..
o det gör jag ju, om jag inte hittar nån väldigt intressant doft, då kan det va liiite svårt att slita sig.. men jag är snäll o kommer.. oftast :o)



ibland får man ju lov posera lite för matte oxå
o det är jag expert på

o ibland blir man bajsnödig ;o)

ibland måste man stanna o vänta när det åker förbi nån skoter eller skidåkare










Vi var där nere o gick drygt en timme idag,
sen gick vi hem o hämtade posten
Det var ganska mycket post så jag fick ju hjälpa matte att bära vovvetidningen.

Precis efter att vi kommit hem så kom husse oxå hem.
o då fick jag ju lov att följa honom på våran skogsrunda som vi brukar gå när han kommer hem från jobbet.. 
men jag hade inget emot det.. tvärtom.. :o)

Sen slappade jag o husse i soffan ett tag...
mmm.. mysigt.. 

Annars är det inget nytt här..
Matte har förstås anmält mig till en spårkurs om det blir nån framåt sommaren, o om vi har tur så att det blir på en veckodag som matte kan.. men det får vi ju hoppas.

Nu ska jag fredagsmysa, det kanske blir nåt kvällsfika o det får man ju inte missa :o)

Voff voff

...

1 kommentar:

  1. Vov vov på dig brorsan! Vad det ser Härligt ut
    att kuta runt i snön, och sen in och mysa med
    husse i soffan. Duktig är du oxå med att bära
    post. Själv brukar jag plocka upp vantar som
    matte tappar, sen brukar jag och matte åka
    skidor och när jag får springa lös i spåret
    du kör jag ju mitt race.Ha det sååå bra.
    Rocky

    SvaraRadera